Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

به گزارش سایت ایران خودرو؛ به مناسبت ولادت حضرت رسول اکرم و آغاز ھفته وحدت، طرح فروش فوری دی ماه بصورت فروش ویژه " تحویل 5 روزه " به شرح جدول پیوست از روز شنبه مورخ ٩٣/١٠/١٣ به مدت یک ھفته و یا تا زمان تكمیل ظرفیت ارائه می گردد.

شرایط و توضیحات بخشنامه :

١- شرکت ایران خودرو در نظر دارد در جھت ارائه خدمات نوین به مشتریان، خودروی ثبت نامی مشتریان محترم را حداکثر ظرف مدت ۵ روز (به شرط تحویل مدارک به سازمان) پس از ثبت نام تحویل دھد و این شرایط فرصتی را جھت ھموطنان گرامی برای بھره مندی ازخودروھای تولیدی این شرکت مھیا می نماید.

٢- به محض انجام ثبت نام، خودرو به صورت خودکار از سبد رزرواسیون جھت قرارداد مشتری یا توسط سازمان و یا توسط نمایندگی رزرو خواھد شد و اطلاع رسانی به مشتری نیز صورت خواھد گرفت.

٣- در صورتیکه نمایندگی در نظر دارد از خودروھای امانی خود جھت مشتریان ثبت نام نماید، لازم است تا از بخش ویژه نمایندگی ھا و از طریق برنامه فروش ھای مختص امانی استفاده نماید.

۴- با توجه به تخصیص سیستمی و آنی خودرو، به ھیچ وجه امکان ھیچگونه تغییر در قرارداد
میسر نمی باشد.

۵- با توجه به صدور فاکتور خودرو بدون الزام به گردش پرونده در سازمان، تحویل اسناد و مدارک خودرو منوط به ارائه پرونده مشتری توسط نمایندگان محترم به سازمان می باشد.

۶- در صورتیکه مشتری دارای پلاک فکی باشد و یا تاخیر در ارسال پرونده به سازمان صورت پذیرد، زمان ساخت پلاک و تاخیر در ارسال پرونده به زمان موعد تحویل افزوده خواھد شد.
٧- در این بخشنامه امکان انتخاب كارت طلائی یك ستاره اختیاری با امتیاز ٢۵% تخفیف جھت خودروھای خانواده وانت، پژو٢٠۶و پژو۴٠۵ فراھم شده است. لذا مشتریان محترم در صورت تمایل به دریافت كارت طلائی، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

٨- در این بخشنامه امكان انتخاب دستگاه مالتی رھیاب به صورت آپشن (اختیاری) امكان پذیر خواھد بود. لذا مشتریان محترم در صورت تمایل به دریافت این دستگاه، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.

٩- در این بخشنامه مشتریان حقوقی مجاز به ثبت نام نمی باشند.

١٠- در این بخشنامه در حین ثبت نام، امکان انتخاب رنگ ھای متنوع برای خودروھای این بخشنامه فراھم می باشد و پس از ثبت نام امكان تغییر رنگ وجود نخواھد داشت.

١١- شركت ایرانخودرو مجاز است در صورت تكمیل ظرفیت ، نسبت به قطع ثبتنام اقدام كند .

١٢- امكان انتخاب شركت بیمه گر در زمان ثبت نام وجود دارد.

١٣- در این بخشنامه، تنظیم صلحنامه قابل اجرا نیست.

١۴- در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا ١٨ درصد سالیانه (یك و نیم درصد ماھیانه) ، جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود.

١۵- پس از انعقاد قرارداد، مشتری به ھیچ عنوان حق انصراف ندارد.

١۶- ھر گونه تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی ، مالیات و ...) و ھمچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نھادھای قانون گذار تا قبل از صدور فاكتور بر عھده مشتری خواھد بود.

١٧- ثبت نام صرفا اینترنتی ( وب سایت ھای www.ikco.ir و ikco.iranecar.ir ) می باشد.

١٨- نمایندگان محترم ھنگام ثبت نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه٢٩۶٨( مدارك مورد نیاز جھت احراز سكونت ) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.

١٩- تھیه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و كارت ملی مشتری كفایت می كند و چنانچه شناسنامه دارای توضیحات بود، رونوشت از آن صفحه نیز لازم می باشد.

٢٠- ارائه كد ملی، كد پستی، آدرس دقیق، منطقه شھرداری محل سكونت و شماره تلفن ثابت و ھمراه در زمان ثبتنام الزامی است. 
١- در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری،به ھیچ عنوان امكان اصلاح وجود ندارد و كلیه تبعات ناشی ازصدور پلاك باكدشھر مغایرو یا مفقود شدن مدارك خودرو، به عھده مشتری خواھد بود.

٢٢- در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتری، شرکت حق دارد بطور یکطرفه قرارداد را فسخ نماید.

٢٣- مبالغ ارائه شده بر اساس دستورالعمل ابلاغی شورای ملی رقابت می باشد.
 
زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 93/10/13 می باشد


ilg2cksbfczalh446ra1.png

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24