Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

مدیرعامل پترول: در صدف برعکس خیلی از واحدهای دیگر مانند واحدهای متانول یا واحدهای اوره که مشکل خوراک دارند مشکل خوراک نداریم. می‌دانید الان در کشور خوراک‌های گازی به شدت دچار مشکل هستند، ولی ما در صدف خوراک‌مان استایرن را که ۳۰ درصد محصول تولیدی است ، از مجموعه پارس و یک مجموعه دیگر دریافت می کنیم.

مدیرعامل پترول: پتروشیمی صدف می تواند خیلی سریع به 100 درصد ظرفیت تولید برسد/ مشکلی برای تامین خوراک نداریم

بورس24 : رشید قانعی، مدیرعامل پترول در نشست تحلیلی این شرکت که با حضور 60 نهاد مالی و صندوق سرمایه گذاری برگزار شد، در پاسخ به سوالی درخصوص فروش پتروشیمی صدف گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد پتروشیمی صدف را واگذار کرده ایم. صدف جزو طرح‌های یونیک کشور است. الان واحد ASPR در کشور نداریم و دو واحد SPR تخت جمشید و بندر امام در کشور داریم و با راه اندازی صدف وارد مدار شود واحد بندر امام به دلیل فرسودگی و زیان از مدار خارج می شود‌ و فقط به دلیل اینکه تنظیم بازار در حوزه لاستیک به هم نریزد تولید را ادامه می‌دهند.

وی گفت: از نظر کیفیت محصول ، محصولات پتروشیمی صدف امولسیون است و آخرین لایسنس ها را دریافت کرده است. ️در رابطه با ارزش‌گذاری و گران فروختن واقعیت اینکه ما در گران فروختن و ارزان فروختن آن اثری نداریم، چرا که یک کنسرسیوم متشکل از ۳ شرکت سرمایه‌گذاری مسئول انجام واگذاری و ارزشگذاری بوده اند، که به هر حال آن‌ها پیش بینی‌هایی دارند.

مدیرعامل پترول گفت: ️از نظر خودمان هم قیمت هم منصفانه بود شاید بالاتر از این عددی بود که شرکت‌های تامین سرمایه‌ها ارزش‌گذاری کردند، به هر حال یک قراردادی بسته شده بود و مجموعه حرفه‌ای با تایید بورس این کار را انجام می دهند و نمی‌توانیم دخالتی داشته باشیم.

او ادامه داد: در صدف برعکس خیلی از واحدهای دیگر مانند واحدهای متانول یا واحدهای اوره که مشکل خوراک دارند مشکل خوراک نداریم. می‌دانید الان در کشور خوراک‌های گازی به شدت دچار مشکل هستند، ولی ما در صدف خوراک‌مان استایرن را که ۳۰ درصد محصول تولیدی است ، از مجموعه پارس و یک مجموعه دیگر دریافت می کنیم.

قانعی در پایان گفت: بوتادین هم تقریبا به اندازه ۸۰ درصد خوراک‌ با پتروشیمی جم قرارداد بسته‌ایم. مابقی خوراک را هم از بندر امام دریافت می کنیم و در کل مشکلی برای تامین خوراک نداریم. صدف مجموعه ای است که خیلی سریع می‌تواند به ۱۰۰ درصد تولید برسد.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24