Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در صورتی رشد این روزهای بورس و شاخص تداوم پیدا می کند که دولت از صنایع و بنگاههای تولیدی با وضع قوانین مناسب حمایت کند.

اکبر محمدی با اشاره به وضعیت مثبت و صعودی بازار سرمایه در پی اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها گفت: تاثیر روانی مثبت این اتفاق بر بورس منطقی و درست است، اما معامله گران باید بدور از هیجان اقدام به خرید و فروش سهام در بورس کنند.

به گزارش تسنیم، این کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه در زمانی که کلیت بازار مثبت است سهام برخی شرکت ها که از برجام تاثیر نمی پذیرند هم مثبت می شود افزود: سرمایه گذاران باید وضعیت بنیادی شرکتها را از یک سو و نیز تاثیر پذیری آنها از اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها را تحلیل کنند و بر این اساس اقدام به خرید و فروش سهام در بورس کنند.

وی ادامه داد: افزایش حجم، ارزش و دفعات معاملات در بورس نشان از جریان نقدینگی در بازار دارد و رفته رفته پول جدید هم به بورس تزریق می شود. این کارشناس بازار سرمایه اضافه کرد: در دو سال گذشته بازار سهام تحت تاثیر مذاکرات هسته ای و نیز رکود حاکم بر اقتصاد کشور شرایط نامناسبی را تجربه کرد و در صورتی رشد این روزهای آن تداوم پیدا می کند که دولت از صنایع و بنگاههای تولیدی با وضع قوانین مناسب حمایت کند.

وی اذعان داشت: البته برخی تهدیدها در شرایط فعلی از جمله وضعیت نامناسب جهانی قیمت نفت و برخی کالاها برای بازار سهام کماکان پابرجاست و بر این اساس با رفع هیجان روانی ناشی از اجرایی شدن برجام در بورس، همانگونه که گفته شد باید از صنایع و بنگاه ها حمایت عملی صورت گیرد.

این کارشناس بازار سرمایه به سهامداران بویژه تازه واردان به بورس توصیه کرد: تحت شرایط هیجانی اقدام به معامله سهام در بورس نکنند و با تحلیل و تعیین استراتژی اقدام به خرید و فروش سهام در بازار کنند.
 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24