Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

با عملی شدن برجام و رفع تحریم گروه توسعه صنایع بهشهر شاهد محیطی برای رقابت های بین المللی خواهد بود، ضمن اینکه کاهش قیمت مواد اولیه علاوه بر تقویت رقابت می تواند بسیاری از هزینه های مالی مجموعه را کاهش دهد.

 کاهش قیمت مواد اولیه و فرصتی که در اختیار گروه صنایع بهشهر گذاشت

محمدعلی احمدزاد اصل مدیرعامل سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر در گفتگو با بورس24 بیان داشت : سیاست افزایش سرمایه در کل گروه توسعه صنایع بهشهر وجود دارد و این مجموعه مطمئنا از این استراتژی برای حفظ قدرت رقابتی و کسب سهم مناسبتری از بازار با استفاده از منابع سهامداران بهره خواهد برد.

وی در پاسخ به تاثیرکاهش قیمت مواد اولیه بر شرکت های زیر مجموعه گفت : پس از برجام و برداشتن تحریم ها قطعا گروه توسعه صنایع بهشهر تحت تاثیر قرار خواهد گرفت، هزینه های مالی آن کاملا تعدیل خواهد شد و می توانند آن را به طور قابل توجهی کاهش دهند و عملی شدن برجام باعث تعامل با شرکت های بین المللی خواهد شد و همچنین ما شاهد افزایش کیفیت محصولات این مجموعه و به دنبال آن افزایش تولید و افزایش حجم صادرات خواهیم بود و تمامی این موارد می توانند عاملی برای جهش هر چه بیشتر این مجموعه باشند. احمدزاده افزود : پس از رفع تحریم ها فضای کافی برای رشد این مجموعه وجود دارد و اگر شرکت های زیرمجموعه قادر باشند از این فرصت و همچنین کاهش قیمت مواد اولیه استفاده کنند می توانند وضعیت خود را در جهت مثبت تغییر دهند.

مدیرعامل سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر با اشاره به تاثیر رفع تحریم ها بر گروه صنایع بهشهر گفت : با رفع تحریم ها این شرکت ها می توانند از یوزانس (خرید نسیه) برای مواد اولیه خود استفاده و وارد بازار رقابتی شوند، پس می توان گفت کاهش قیمت ها و عملی شدن برجام فرصت خوبی را برای این مجموعه فراهم خواهد آورد تا تغییرات اساسی را ایجاد نمایند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24