Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

فروش ویژه تندر اتوماتیك با هدایای ویژه از روز یكشنبه توسط گروه صنعتی ایران خودرو آغاز خواهد شد.

فروش نقدی و اقساطی تندر اتومات با هدیه

فروش ویژه تندر اتوماتیك با هدایای ویژه از روز یكشنبه توسط گروه صنعتی ایران خودرو آغاز خواهد شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر گفت: شركت ایران خودرو در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی خود در پاسخ گویی به نیاز اقشار مختلف هموطنان عزیز اقدام به عرضه تندر اتوماتیك با شرایط ویژه برای دو گروه از مشتریان خود كرده است.

مصطفی خان كرمی افزود: گروه اول مشتریانی هستند كه به راحتی و آسایش خود در هنگام رانندگی اهمیت داده و به دنبال راحتی بیشتر در ترافیك های شهری هستند. گروه دوم نیز مشتریانی هستند كه بدلیل مشكلات حركتی امكان استفاده از خودروهای با گیربكس دستی را ندارند.

خان كرمی اظهار كرد: برای پاسخگویی به این نیاز، شركت ایران خودرو یكی از بهترین و با كیفیت ترین محصولات خود را با گیربكس اتوماتیك و با هدیه ویژه ( 2.5 میلیون تومانی) به مناسبت حلول ماه ربیع الاول عرضه كرده است. ضمن اینكه به منظور فراهم آوردن امكانات بیشتر برای مشتریانی كه از ویلچر استفاده می نمایند معادل هزینه، تجهیزات بالابر اتوماتیك (تا سقف 2.5 میلیون تومان) به آنها پرداخت خواهد شد.

وی گفت: در این طرح برای كسانی كه به صورت فوری اقدام به خرید تندر اتوماتیك می كنند دو و نیم میلیون تومان - هزینه تجهیزات بالابر اتوماتیك - و برای كسانی كه به صورت قسطی خرید می كنند، 800 هزار تومان علاوه بر شرایط اقساطی ویژه از سوی ایران خودرو هدیه در نظر گرفته می شود.

خان كرمی با بیان اینكه همه هموطنان می توانند در این طرح فروش مشاركت كنند، اظهار كرد: متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز یك شنبه 22 آذرماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر كشور و پایگاه اینترنتی ایران خودرو به خرید تندر اتوماتیك با هدیه ویژه مبادرت كنند.

وی با بیان این كه قیمت نقدی تندر اتوماتیك 471میلیون و 960هزار ریال است كه در این طرح با قیمت نهایی 446میلیون و 960هزار ریال به فروش می رسد، افزود: برای خرید اقساطی این محصول نیز مبلغ پیش پرداخت 192میلیون و 700هزار ریال تعیین شده است و زمان سرسید چك ها 20 ماهه، شامل چهار چك پنج ماهه با سود 14 درصد و پیش پرداخت 195میلیون و 300هزار ریال و 30 ماهه شامل پنج چك شش ماهه با سود 16 درصد است.

خان كرمی با اشاره به این كه تندر اتوماتیك مجهز به یكی از بهترین گیربكس های اروپایی است به نتایج ارزیابی كیفی شركت بازرسی استاندارد اشاره كرد و گفت: این تندر ایران خودرو بهترین و ارزنده ترین خودروی اتوماتیك بازار ایران در محدوده قیمت زیر 50 میلیون تومان است كه با همكاری شركت رنو و بهره گیری از فناوری اروپایی در تولید گیربكس های اتوماتیك تولید شده و با شرایط ویژه مورد استقبال مشتریان محترم ایران خودرو قرار گرفته است. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24