Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 226
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 223

مدیر طرحهای شرکت هلدینگ خلیج فارس با بیان این که تاکنون شرکتهای خارجی زیادی برای همکاری در طرحهای این شرکت اعلام آمادگی کرده اند، گفت: هم اکنون ماهانه چهار تا پنج شرکت خارجی برای همکاری به این شرکت مراجعه می کنند.

داود فراهانی در گفتگو با خبرنگار شانا، افزود: با برداشته شدن تحریمهای بین المللی و ورود فناوریهای جدید، تولید محصولات با تنوع زیاد در طرحهای جدید این شرکت آغاز خواهد شد.
وی با اشاره به بومی سازی تجهیزات صنعت پتروشیمی در طول سالهای تحریم گفت: هم اکنون حدود ٥٠ درصد از تجهیزات این صنعت وارداتی است، در حالی که پیش از تحریمها این رقم تا ٩٠ درصد می رسید.
مدیر طرحهای شرکت هلدینگ خلیج فارس با تاکید بر این که توسعه صنعت پتروشیمی کشور یکی از اولویتهای این شرکت به شمار می آید، گفت: هم اکنون این شرکت طرحهای زیادی همچون طرحهای پتروشیمی هنگام، هرمز، آپادانا و پالایشگاه بیدبلند دو را در دست اقدام دارد، همچنین این شرکت به صورت غیرمستقیم در طرحهایی که در آن سهام قابل توجهی نیز دارد، فعال است.
فراهانی به روند مناسب و معقول پیشرفت فیزیکی طرحهای پتروشیمی ایلام، لردگان، گچساران و صدف اشاره کرد و گفت: شرکت هلدینگ خلیج فارس با در اختیار داشتن ٥١ درصد از سهام شرکت پترول هم اکنون بر روند اجرای این طرحها نظارت دارد.
به گزارش شانا، بر اساس آخرین رتبه بندی موسسه بین المللی ICIS شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس توانست با ۹ پله صعود نسبت به پارسال در ارزیابی سال ۲۰۱۴ این موسسه در رتبه ۴۴ برترین شرکتهای پتروشیمی جهان قرار گیرد. در ارزیابی این موسسه، هلدینگ خلیج فارس همچنان عنوان دومین شرکت برتر پتروشیمی خاورمیانه را در اختیار دارد.
در ارزیابی موسسه  (INDEPENDENT CHEMICAL INFORMATION SERVICES) میزان فروش، افزایش سود و افزایش سرمایه به عنوان ملاکهای اصلی گزینش این شرکت بزرگ ایرانی در میان یکصد شرکت برتر صنعت پتروشیمی جهان اعلام شده است.
هلدینگ خلیج فارس در سال ۲۰۱۴ با رقم ۹۹۵۶ میلیون دلار فروش عملکرد بسیار مثبت و موفقی را از خود به جای گذاشت و توانست افتخار آفرینی خود را در میان شرکتهای برتر پتروشیمی جهان تداوم و بهبود بخشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24