Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 1372 در دفتر یادبود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) یادداشتی نوشتند که به مناسبت سالروز میلاد ایشان باز نشر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، متن کامل این دست نوشته به این شرح است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

السّلام علیکم یا أهلَ بَیتِ النّبوة و مَوضِعِ الرّسالَة، السّلام عَلَیکِ یا قُرّةَ عَین آلِ الرّسُولِ (صلوات الله علیه و آله وسلّم)

افتخار خدمت در این آستان بلند پایه ی ملک پاسبان بر شما آقایان و عزیزان مبارک و گرامی باد. حقّ بزرگِ این سرچشمه ی نور و هدایت که یکی از ثمرات آن، تشکیل حوزه ی علمیه ی عظیم الشأن در سایه ی این بقعه ی مبارک است، چنان عظیم است که زبان و قلمِ چون من حقیر و ناتوانی را رساییِ بیان آن نیست. این حق بر دوش همه ی کسانی که از برکات این بقعه و این حوزه بهره مند شده اند، وظائفی را در خورد توان و امکان می گذارد.

خداوند شما و همه ی متمسکین به ذیل ولایت رفیعه ی اهل بیت وحی و فضیلت را موفق به أدای این وظائف بدارد. اینک حرم مطهّر و بیوتات مطهّره ی اطراف آن، بحمدالله از وضع شایسته تری نسبت به گذشته برخوردار است و وسعت و نظافت و ابّهت و انتظامی بیش از گذشته دارد.

این رشته ی بهسازی باید انشاءالله ادامه یابد و به موازات آن صفابخشیدن به فضای معنوی و روحی و امکان انتفاع از هدایت الهی در این مکان مقدس نیز باید مورد توجه و اهتمام باشد.

 خداوند عالمِ عظیم القدر مرحوم آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حائری و مرحوم آیت الله بروجردی رحمهم الله تعالی را با مضطجعه ی این مَضجع شریف محشور فرماید و روح مقدس امام بزرگوار را که روحی در همه ی تلاش های گذشتگان دمید، به عالی ترین درجات نائل فرماید و شما آقایان عزیز را حفظ کند.

سیّد علی خامنه ای

1372.2.3»

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24