Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 228

شرکت تولیدی و خدماتی صنایع نسوز توکا از امروز به عنوان یکصد و دوازدهمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ های فرابورس ایرن درج شد.

به گزارش خبرنگار بورس24 ؛ شرکت تولیدی و خدماتی صنایع نسوز توکا پس از احراز شرایط پذیرش از امروز به عنوان یکصدو دوازدهمین نماد معاملاتی(و پنجاهمین شرکت حاضر در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایرن درج شد.

همچنین این شرکت با نماد "کتوکا" در گروه سایر محصولات کانی غیرفلزی و زیرگروه تولید محصولات سرامیکی روی تابلوی بازار دوم فرابورس ایران رفته است.

بر اساس این گزارش؛ شرکت تولیدی و خدمات صنایع نسوز توکا(سهامی خاص) در راستای همکاری با شرکت فولاد مبارکه در خصوص تامین مواد و کالای نسوز و تعمیرات نسوز آن شرکت در تاریخ 21 اردیبهشت سال 70 تاسیس و تحت شماره ۲۳۵ در اداره ثبت شرکت های فلاورجان به ثبت رسید ام با توجه به تغییر مرکز اصلی شرکت به شهرستان اصفهان دوباره در تاریخ 20 اسفند سال 79 تحت شماره ۱۷۱۶۰ در اداره ثبت شرکت های این شهرستان ثبت شد.

افزون بر این؛ ساخت و تولید کلیه محصولات و فرآورده های نسوز، تعمیر و نگهداری انواع نسوز، انجام خدمات مکانیکی، برق، تاسیساتی، نصب و راه اندازی کلیه عملیات پیمانکاری؛ مشاوره، مطالعه، تهیه طرح، نظارت و انجام کلیه عملیات پیمانکاری مربوط به ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی؛ صادرات و واردات کلیه ادوات ، تجهیزات و ماشین آلات تولیدی و مواد اولیه ای که بنحوی از انحاء با موضوع فعالیت شرکت مرتبط باشد؛ انجام کلیه معاملات ، مبادلات مالی وبازرگانی و صنعتی و سرمایه گذاری در سایر شرکتها و موسسات که با موضوع فعالیت شرکت بطور مستقیم یا غیر مستقیم مرتبط باشد و اخذ هر گونه نمایندگی از شرکت ها و سازمان ها در ارتباط با موضوع فعالیت شرکت وفق تعهدات مربوطه مهمترین فهالیت های این شرکت را تشکیل می دهند.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24