Bourse24 Ads 236

تسنیم / رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درخصوص پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال 93 اظهار داشت: طبق قانون تعطیلی مدارس بر اساس تقویم رسمی کشور مشخص می‌شود و هر نوع تعطیلی مدارس به غیر از تعطیلات رسمی، شرایط اضطراری مانند آلودگی هوا یا بارش برف و یخبندان غیرقانونی است بنابراین تمام مدارس موظف به رعایت قانون هستند و تعطیلی خارج از این موارد مجاز نیست.
وی افزود:‌بخشی از فرهنگ تعطیلی نیز مربوط به خانواده‌هاست یعنی خانواده‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا ساعات آموزش دانش‌آموزان به طور کامل اجرا شود. معلمان و کادر مدرسه تا روز 27 اسفند در مدارس حضور دارند و خانواده‌ها باید برای برگزاری کلاس‌های درس و ساعات آموزش دانش‌آموزان همکاری کنند.
به گزارش تسنیم، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران نیز با اشاره به دایر بودن مدارس تا 27 اسفند گفت: آموزش و پرورش بر استفاده حداکثری از ساعت مفید آموزش تأکید دارد و به تمام مدارس شهر تهران ابلاغ کرده‌ایم که کلاس‌های درس تا 27 اسفند دایر باشد. تعطیلی زودهنگام مدارس به هیچ عنوان و بهانه ای قابل قبول نیست و این کار تخلف اداری محسوب می‌شود.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24