Bourse24 Ads 215

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی با اشاره به رد صلاحیت 13 نفر از 1650 متقاضی که برای حضور در انتخابات اتاق‌ های بازرگانی کاندیدا شده بودند عنوان کرد: نتایج اولیه انتخابات امشب پس از اتمام رای‌ گیری اعلام خواهد شد.
 
مجتبی خسروتاج

به گزارش اقتصادنیوز، مجتبی خسروتاج، نماینده وزیر صنعت، معدن و تجارت در انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی در پاسخ به این سوال اقتصادنیوز که چرا تاکنون تایید صلاحیت کاندیداهای 10 اتاق بازرگانی اعلام نشده و آیا چند نفر رد صلاحیت شده‌ اند؟ گفت: صلاحیت کاندیداهای تمام استان‌ ها اعلام شده است و از مجموع 1650 نفر متقاضی ورود به هیات نمایندگان اتاق‌ ها بازرگانی سراسر کشور 13 نفر به دلیل نقص در مدارک رد صلاحیت شده و عده‌ای نیز خودشان انصراف داده‌اند.

وی در پاسخ به سوال دیگر اقتصادنیوز مبنی بر اینکه دلیل انصراف برخی کاندیدها چه بود؟ پاسخ مشخصی نداد.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه دلیل به تعویق افتادن نتایج انتخابات چیست؟ تصریح کرد: امروز بلافاصله ظرف نیم تا یک ساعت از اتمام رای‌گیری با توجه به مکانیزه بودن آرا رای‌خوانی انجام و نتیجه انتخابات امشب بعد از پایان ساعت رای‌گیری اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: ولی در هر انتخاباتی ممکن است اعتراضاتی وجود داشته باشد و ما فرصتی را برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته و رای نهایی تا روز 28 اسفند ماه اعلام می‌ شود.

خسروتاج در پاسخ به سوال دیگر اقتصادنیوز مبنی بر اینکه انجمن نظارت بر انتخابات اتاق پیش‌بینی می‌کند امروز چند نفر از اعضای اتاق بازرگانی به پای صندوق‌ های رای می‌آیند؟ بیان کرد: فکر می‌کنم نسبت به دوره‌های قبل استقبال بسیار بهتر است. ما حتی وقتی برای 34 اتاق بازرگانی برگه رای فرستادیم، بعضی‌ اعلام کردند که احتمال دارد برگه‌ های رای آنها کافی نباشد. پیش‌بینی ما این است که امسال استقبال بیشتری از انتخابات به عمل آید.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌ های بازرگانی با اشاره به حذف رای وکالتی در این دوره گفت: در این دوره به دلیل مشکلاتی که در گذشته در ایام انتخابات به وجود آمده و امکان کنترل رای‌ دهندگان نبوده است و خللی در انتخابات به وجود می‌آورد، موضوع وکالت در انتخابات را ملقی کردیم. بنابراین هر کسی باید با کارت عضویت معتبر خود به پای صندوق‌های رای بیاید. 

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24