Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

 معاون حقوقی وزارت ورزش با اشاره به درخواست این وزارتخانه برای در اختیار داشتن منابع حاصل از فروش سرخابی‌ها برای کامل کردن طرح‌های نیمه تمام گفت: تنها بخشی از این درآمد، آن هم برای تسویه بدهی‌های این دو تیم به وزارت ورزش داده می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)امیررضا خادم درباره آخرین وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار امیدواری کرد که این دو باشگاه پس از واگذاری سامان گرفته و الگوی مناسبی برای خصوصی سازی در ورزش کشور باشند.
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان افزود: در حال حاضر تمام مراحل واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بر اساس برنامه و روی روال پیش می رود و سازمان خصوصی سازی هم با انتشار آگهی، کارها را به جلو می‌برد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ حاصل از واگذاری و فروش استقلال و پرسپولیس به وزارت ورزش تعلق خواهد گرفت یا خیر گفت: متاسفانه خیر. این پول به خزانه دولت می‌رود.
نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در موضوع واگذاری سرخابی‌ها اضافه کرد: ما درخواست کردیم صدردصد این پول در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بگیرد تا طرح‌های نیمه تمام را کامل کنیم؛ اما چیزی در اختیار وزارت ورزش قرار نمی‌گیرد مگر بخشی که کمیته تسویه برای تسویه بدهی‌های چند ۱۰ میلیاردی پرداخت خواهد کرد.
وی در خصوص بدهی های استقلال و پرسپولیس نیز گفت: کل بدهی‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گردن دولت است و در واقع خریداران، دو باشگاه صفر کیلومتر را تحویل خواهند گرفت.
خادم اظهار داشت: امیدوارم بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس زودتر به سرانجام برسد و این واگذاری طوری باشد که دیگر پشت سرمان حرف نباشد.

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24